Uniwersytet Mocy – edukacyjna kampania łącząca pokolenia

Trójka dzieci stoi obok siebie. Wysoki chłopiec trzyma czerwony notes oraz długopis.

Mierzymy w największe cele

Kampania społeczna Uniwersytet Mocy należy do jednej z inicjatyw Fundacji Jakich Mało. W ramach niej dzieci w wieku szkolnym wcielają się w rolę młodych dziennikarzy i przeprowadzają wywiady ze swoimi idolami, których codzienna działalność i profesja są inspiracją do rozwoju.

Głównym celem akcji jest połączenie międzypokoleniowe wspólnymi mianownikami, jakimi są czas dzieciństwa i marzenia. Mentorzy stanowią przede wszystkim inspirację dla młodych ludzi do obrania danej ścieżki zawodowej, a także motywują do realizacji swojej pasji i talentu. Kampania edukuje nie tylko dzieci i młodzież, ale również ich rodziców. Akcja uświadamia o ich roli i potrzebie wsparcia swoich pociech w świadomym wyborze – niekiedy nieszablonowej – kariery zawodowej.

Nie boimy się zadawać trudnych pytań

W ramach Uniwersytetu Mocy nasi młodzi „dziennikarze” przepytują osoby znane ze świata sportu, biznesu czy popkultury, a także przedstawicieli innych profesji.

Wywiady mają na celu pokazanie jaką drogę przeszły osoby, stanowiące obecnie inspirację dla dzieci i młodzieży, szczególnie w czasie odkrywania i kształtowania ich talentów – mocy.

Grupa dzieci stoi obok siebie. Posiadają pióro, skrzypce oraz piłkę.

Posłuchaj inspirujących rozmów

Wszystkie wywiady dostępne również w serwisach:

Logotyp YouTube

YouTube

Logotyp Spotify

Spotify

Logotyp Google Podcasts

Google Podcast

Grupa dzieci obejmuje się i uśmiecha. Obok logotyp Uniwersytet Mocy.
Test na talent